Nordic Flanges Group: Nyrationaliserad producent av smidda, gjutna och maskinbearbetade produkter. Från PS=0,05 till mer normala PS=1? Se ProHearings video, läs på och bedöm själv!

Nordic Flanges Group: Nyrationaliserad producent av smidda, gjutna och maskinbearbetade produkter. Från PS=0,05 till mer normala PS 1,0? Se ProHearings video, läs på och bedöm själv!

NORDIC FLANGES GROUP AB (PUBL.) – Frederik von Sterneck (CEO) samt Mikael Eriksson (CFO) gästade ProHearings 2024-04-09 och gav en investerarpresentation.

Nordic Flanges Group AB (publ.), grundat 2005, är verksamt inom industrisektorn och noterades på Nasdaq First North Growth Market 2007.

Nordic Flanges Group tillverkar flänsar och OEM-komponenter genom sina dotterbolag Nordic Flanges AB (”NFAB”), Nordic Flanges Oy (”NFOY”) och Ferral Components Oy (”Ferral”), som har produktionsanläggningar i Örnsköldsvik, Sverige, Kronoby, Finland , och Kalajoki, Finland. Bolaget har även ett försäljningskontor och lager i Chicago, USA. NFG har 98 anställda per den 31 januari 2024 och huvudkontoret ligger i Stockholm.

Länkar:
nordicFlangesGroup@ProHearings 9 APRIL 2024. Investerarpresentation. ProHearings Video: https://youtu.be/iDqd1UgkYqE

NORDIC FLANGES GROUP – ÅRSREDOVISNING 2023:HTTPS://WWW.NORDICFLANGES.COM/FILER/FINANSIELLA_RAPPORTER/ARSREDOVISNING_2023_NF_GROUP_PUBL.PDF

Hemsida: https://www.nordicflanges.com/

Bolagspresentation: https://nordicflanges.com/filer/downloads/Foretagspresentation_Alla_bolag_28.pdf

www.prohearings.com

ProHearings