Pressmeddelande

netProviders har stärkt organisationen ytterligare genom rekrytering av expertkompetens

Publicerad

netProviders International AB (publ) har under de första halvåret 2022 stärkt organisation ytterligare genom att rekrytera expertkompetens inom email marknadsföring, leveransbarhet och IT. Rekryteringarna har haft stor positiv inverkan på bolaget och har resulterat i att vi kan hålla en högre tillväxttakt samtidigt som vi kan fortsätta och utveckla plattformen vidare till nästa nivå. Vårt mål är att vara det självklara valet av aktör när det kommer till email marknadsföring och vi gör därför allt för att erbjuda en säker och trygg plattform för våra kunder, säger Michaela Holm, VD på netProviders.

Testa tjänsten kostnadsfritt i 30 dagar

Vid nykundsregistrering får du möjligheten att testa tjänsten helt kostnadsfritt i 30 dagar utan att registrera något betalkort. Efter testperioden kan du välja en lösning som passar ditt behov baserat på antal kontakter och den mailvolym du behöver. netProviders erbjuder fyra olika prenumerationsplaner så att du kan välja vilken plan som passar ditt företags förutsättningar. Hos oss kan du välja mellan Standard, Plus, Premium och Enterprise. Vi har inga bindningstider eller uppsägningstider så du kan pausa, avbryta eller byta mellan planer om ditt behov förändras. Läs mer om netProviders på www.netproviders.io.

För ytterligare information kontakta:
Michaela Holm, VD på netProviders International AB (publ)
Mobil: +4670 243 00 94
Email: michaela@netproviders.io

Kort om netProviders International AB (publ)
netProviders är en flexibel och svensk email marknadsförings plattform för B2B & B2C företag med servrar och MTA i Sverige för en säker databashantering. netProviders plattform erbjuder företag att hålla kontakten med sina kunder och leverantörer genom email marknadsföring. Plattformen låter dig skapa och skicka ut moderna och anpassade email kampanjer samt följa upp dem ett smidigt statistikverktyg. Bolaget riktar sig både till svenska och internationella företag och målsättningen är att ta stora marknadsandelar i länderna Sverige, Norge, Danmark, Finland under de kommande 12 månaderna.

Annons