Bostadsbranschen.se utökar med information om nyproduktion

Bostadsbranschen.se lanserades 2019 med ambitionen att samla bostadsbranschens aktörer på ett och samma ställe. Under sommaren 2021 har ambitionen utökats för att även innefatta information och nyheter gällande nyproduktion.

Just nyproduktion är något som både intresserar och berör många av oss svenskar oavsett var vi bor i landet. Kanske är du ute efter en ny bostad eller kanske undrar du om vad som är på väg att hända i det område eller stadsdel där du bor? Att rapportera om den senaste utvecklingen inom detta om område kändes med andra ord som en självklarhet för Bostadsbranschen.se

På Bostadsbranschen.se rapporteras nu löpande om pågående och planerad nyproduktion runt om i landet. För bostadsutvecklare finns även chansen att presentera sina kommande projekt mer utförligt.
Att vi nu utvidgar ambitionen med Bostadsbrancshen.se känns både kul och spännande. Hittills har mottagande varit mycket positivt och vi ser fram emot en spännande höst säger Adam, marknadsansvarig på Pastela Media AB som driver Bostadsbranschen.se.

Om Pastela Media
​​Pastela Media AB

grundades 2019 med ambitionen att hjälpa våra samarbetspartners och kunder att driva relevant trafik till sina respektive hemsidor. Genom sökmotoroptimering och olika former av digital marknadsföring har vi idag tusentals dagliga besökare till våra webbportaler inom flera olika nischer.