AffärerNyhet För dig som prenumerant

Jätteaffären mellan Instabox och Budbee: ”Pressar branschen”

”Instabox och Budbee är en central del av det svenska e-handelscommunityt, samtidigt som de båda vill växa internationellt. Därför blir detta kanske något som hjälper svenska e-handlare att växa utomlands, vilket är bra för svensk e-handel”, säger Per Ljungberg, vd för Digital Handel.
Publicerad
Uppdaterad
Att Instabox och Budbee går ihop och bildar det nytt bolaget Instabee sätter press på övriga aktörer i logistikbranschen – men underlättar samtidigt för svenska e-handlare att expandera internationellt.

Anders Frick

Det säger Per Ljungberg, vd för Digital Handel, till Realtid. Han är en branschveteran med stenkoll på marknaden. Enligt honom finns det flera bra saker med samgåendet mellan Instabox och Budbee:

tests

00000000

000000

000000

000000

Har du redan ett konto.

Teckna premiumabonnemang

Månad
299
kronor per månad

Ex moms
Registrera med företagsmejl

Mest populär
Helår
274
kronor per månad

Betala 3 289 kr per år
och spara 299 kr

Team

Medlemskap till hela företaget.
Få upp till 50% rabatt>>

Det här får du som medlem

  • Tillgång till allt vårt Premium-innehåll på Realtid.
  • Nyheter, analyser, granskningar och reportage för beslutsfattare.
  • Krönikor, och analyser från ledande profiler.
  • Bli en del av vår community.

Så här fungerar Premium

  • Betala per månad eller år.
  • Säg upp enkelt när du vill.
  • Välj mellan kort, Klarna eller företagsfaktura som betalningsalternativ.
  • Läs fullständiga villkor här.

Frågor?

Annons