Svenska Dagbladet och Metro inleder ett samarbete kring jobbannonser.
SvD och Metro skapar jobbsajt

administrator
Uppdaterad: 22 sep. 2009Publicerad: 22 sep. 2009
ANNONS
ANNONS
Tillsammans kommer de att nå 774.000 läsare i Stockholmsområdet, enligt Orvestos mätningar, skriver SvD i ett pressmeddelande. SvD:s ägare, norska börsnoterade Schibsted, köpte i maj 2008 in sig med 35 procent i Metro Sverige.
– Vi vill komma upp med ett tydligt alternativ till DN:s platsprodukter. Genom att kombinera SvD och Metro får vi en bra räckvidd eftersom vi har en låg dubbeltäckning, säger Metros vd Andreas Ohlson till Dagens Media.
Anmäl dig till Teknik, Media och Telekom-nyhetsbrevet som kommer ut på tisdagar.
Därmed blir tidningarna störst i regionen på platsannonser
Realtid.se/TT
Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS
ANNONS