Realtid

SvD och Metro skapar jobbsajt

administrator
administrator
Uppdaterad: 22 sep. 2009Publicerad: 22 sep. 2009

Svenska Dagbladet och Metro inleder ett samarbete kring jobbannonser.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

marknaden
Spela klippet
Realtid TV

Marknaden slutar lyssna på Trump: "Folk synar utspelen"

14 juni 2025

Tillsammans kommer de att nå 774.000 läsare i Stockholmsområdet, enligt Orvestos mätningar, skriver SvD i ett pressmeddelande. SvD:s ägare, norska börsnoterade Schibsted, köpte i maj 2008 in sig med 35 procent i Metro Sverige.

– Vi vill komma upp med ett tydligt alternativ till DN:s platsprodukter. Genom att kombinera SvD och Metro får vi en bra räckvidd eftersom vi har en låg dubbeltäckning, säger Metros vd Andreas Ohlson till Dagens Media.

Anmäl dig till Teknik, Media och Telekom-nyhetsbrevet som kommer ut på tisdagar.

Därmed blir tidningarna störst i regionen på platsannonser

Realtid.se/TT

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS