Realtid

Nu landar det stora baddräktsnumret

administrator
administrator
Uppdaterad: 10 feb. 2009Publicerad: 10 feb. 2009

Sports Illustrated kommer i dag med sitt årliga Swimsuitnummer.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Varje år kommer tidningen Sports Illustrated med sitt traditionsenliga Swimsuit-nummer. Alltid med världens mest kända fotomodeller poserandes i baddräkt.

Nu har Swimsuit ’09 landat i USA. Tidningen har viss fördröjning till svenska pressbutiker men några av bilderna kan ses på nätet redan nu.

Omslaget är alltid en begivenhet och årets framsida avtäcktes på talkshowen Late Show with David Letterman. Bland sponsorerna bakom jippot märks Nissan och Pepsi. Läskjätten står bland annat bakom baddräktssatsningens egen YouTube-kanal.

New York Post skriver att Leonardo DiCaprio ville ha Bar Refaeli som omslagsflicka så att hans ex, Gisele Bundchen, ska bli avundsjuk.

Tidningen brukar sälja i cirka 85.000 exemplar av ett normalt nummer. Men baddräktsnumret kan komma upp i upplagor på 1,5 miljoner.

Sports Illustrated Swimsuit Premiere Party hålls i New York City i morgon.

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
Jämför courtage

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.

Jämför här
ANNONS
Spela klippet

Framtidens äldreboenden: Teknik, trygghet och trivsel

Äldreboenden och andra omsorgsfastigheter kommer att spela en allt större roll inom både samhällsstrukturen och fastighetsmarknaden. Med en snabbt åldrande befolkning ökar behovet av innovativa lösningar som möter de komplexa krav som dagens vård och omsorg ställer. Utformningen av framtidens äldreboenden handlar inte bara om praktiska funktioner utan också om att skapa miljöer som främjar […]