Bland Storbritanniens advokatfirmor har Linklaters det starkaste varumärket.
Linklaters i topp
Mest läst i kategorin
Det visar undersökningen Business Superbrands som Centre for Brand Analysis har gjort.
Här kan du anmäla dig för att få Realtid.ses nya nyhetsbrev med alla juridikartiklar som skickas ut veckovis.
Undersökningen som görs för sjunde året i rad rankar de 500 starkaste varumärkena i kategorin business to business.
För andra året i rad toppar Google rankningen följt av Rolls-Royce Group, Sony, Microsoft och Nokia.
De två advokatbyråer som toppar listan har nyligen meddelat omfattande nedskärningar.
Linklaters kommer först av advokatbyråerna och hamnar på plats 227. Därefter kommer Clifford Chance på plats 231.
Sedan följer: Eversheds, 241, Slaughter and May, 310, Freshfields Bruckhaus Deringer, 314, Allen & Overy 402, Herbert Smith, 493 och sist hamnar Norton Rose på plats 500.
Rankningen visar att advokatbyråerna har de långt kvar innan deras varumärken kommer ikapp revisionsbyråerna.
Här ligger PricewaterhouseCoopers i topp, 17:e plats, Ernst & Young, 34 och Deloitte 49.
Se hela listan här.
Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.