28 juni
2026

Realtid

Lämnar Diös

Realtid.se

Fastighetsbolaget förlorar en i ledningen.

Thomas Angström som varit fastighetschef för Diös sedan 2008 lämnar i dag sin anställning, enligt ett pressmeddelande från fastighetsbolaget.

Thomas Angström kommer istället övergå i egen konsultverksamhet.

Fastighetsbolaget har ännu inte ersatt Thomas Angström men man meddelar att frågan kommer ”att hanteras i den organisationsöversyn som bolaget nyligen påbörjat”.

Thomas Angströms innehav i Diös uppgår till 10.000 aktier, enligt bolagets hemsida.

Innan Thomas Angström blev anställd hos Diös har han haft olika chefsbefattningar i ett flertal entreprenad- fastighets- och konsultföretag och ingått i ledningsgrupper sedan 1983.

Realtid.se
Realtid.se

Senaste lediga jobben

Mest läst i kategorin

De omstridda gruvplanerna i området Norra Kärr får grönt ljus av regeringen. Gruvan är viktig för att Sverige och EU ska bli mindre beroende av Kina, enligt energi- och näringsminister Ebba Busch (KD).
Börs & finans

Grönt ljus för omtvistad gruva: "Sverige och EU är beroende"

27 juni 2026