Realtid

Kaupthinking – Beyond normal thinking

Helene Rothstein
Uppdaterad: 02 sep. 2009Publicerad: 02 sep. 2009

Aningslöst? Avgör själv. Se Kaupthings nya reklamfilm här.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

”We thought we could double in size.

And we did. Every year for eight years

We thought we could increase our balance sheet.

And we did. By 500 percent in just three years.”

Resten vet vi.

Se filmen här.

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
Helene Rothstein
Helene Rothstein
ANNONS
Jämför courtage

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.

Jämför här
ANNONS
Spela klippet

Framtidens äldreboenden: Teknik, trygghet och trivsel

Äldreboenden och andra omsorgsfastigheter kommer att spela en allt större roll inom både samhällsstrukturen och fastighetsmarknaden. Med en snabbt åldrande befolkning ökar behovet av innovativa lösningar som möter de komplexa krav som dagens vård och omsorg ställer. Utformningen av framtidens äldreboenden handlar inte bara om praktiska funktioner utan också om att skapa miljöer som främjar […]