Realtid
administrator
administrator
Uppdaterad: 14 jan. 2005Publicerad: 14 jan. 2005

Vad har företagen för förväntningar och mål för verksamheten 2005?

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Per Grankvist, marknadschef Wayne’s Coffee

– Vi ska fortsätta växa i samma takt och öka försäljningen på befintliga ställen med 5 procent.

Hur ska försäljningen ökas?

– Genom nya sätt att sälja, förbättra inredningen och utveckla butikskonceptet. Vi kommer även med spännande produktlanseringar i år.

Vad lanserar ni då?

– Det är lite hemligt men jag kan säga att frukost är något vi prioriterar, att få fler kunder till oss på morgonen.

Jan Ryde, vd och ägare Hästens sängar

– Vi förväntar oss att fler ska upptäcka Hästens sängar och sova bra. Vi har ökat varje år så det räknar vi med att göra i år också.

ANNONS

Ola Lindgren, vd, försäkringsmäklaren Pensum:

– Jag tror att Pensum fortsätter att växa och att vi blivit officiell försäkringsmäklare för ytterligare ett antal idrottsförbund till i slutet av 2005. Målet är i och för sig inte att få så många som möjligt, utan att vi kan erbjuda rätt försäkring till rätt pris med rätt villkor.

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
Jämför courtage

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.

Jämför här
ANNONS
Spela klippet

Framtidens äldreboenden: Teknik, trygghet och trivsel

Äldreboenden och andra omsorgsfastigheter kommer att spela en allt större roll inom både samhällsstrukturen och fastighetsmarknaden. Med en snabbt åldrande befolkning ökar behovet av innovativa lösningar som möter de komplexa krav som dagens vård och omsorg ställer. Utformningen av framtidens äldreboenden handlar inte bara om praktiska funktioner utan också om att skapa miljöer som främjar […]