Realtid

Danske Bank effektiviserar rådgivningsmöten

Realtid.se
Uppdaterad: 15 maj 2018Publicerad: 15 maj 2018

Befintliga och blivande kunder hos Danske Bank får nu möjlighet att boka ett digitalt rådgivningsmöte med bankens rådgivare.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

I takt med den ökade digitaliseringen ökar också bankkundernas behov av digitala tjänster, därför lanserar Danske Bank en mötesbokningstjänst på webben. Där kommer både befintliga och blivande kunder ha möjlighet att boka ett digitalt rådgivningsmöte med någon av bankens rådgivare.

– Digitala rådgivningsmöten, eller e-möten, har många fördelar – det är både miljösmart och tidseffektivt. Redan idag väljer många av våra kunder att träffa oss digitalt.  Mer än vart fjärde möte är ett e-möte och nu kommer ännu fler att kunna göra det miljösmarta valet och boka ett e-möte, säger Anneli Adler, affärsområdeschef på Danske Bank Sverige, i ett pressmeddelande.   

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
Realtid.se
Realtid.se
ANNONS
Jämför courtage

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.

Jämför här
ANNONS
Spela klippet

Framtidens äldreboenden: Teknik, trygghet och trivsel

Äldreboenden och andra omsorgsfastigheter kommer att spela en allt större roll inom både samhällsstrukturen och fastighetsmarknaden. Med en snabbt åldrande befolkning ökar behovet av innovativa lösningar som möter de komplexa krav som dagens vård och omsorg ställer. Utformningen av framtidens äldreboenden handlar inte bara om praktiska funktioner utan också om att skapa miljöer som främjar […]