IT & techNyhet För dig som prenumerant

Amazon vill lära upp svenska konsumenter: ”Alla är inte vana”

”Det är alltid friktion när man startar någonting. Vi behöver trimma in våra system, men det går framåt och vi har färre och färre barnsjukdomar kvar”, säger Lukasz Lindell, kommunikationschef på Amazon i Sverige.
Publicerad
Uppdaterad
Amazon i Sverige vill lära konsumenter hur en horisontell marknadsplats, som Amazons, fungerar. Det säger Amazons representant Lukasz Lindell till Realtid och berättar även om sin egen favorittjänst.

Anders Frick

 

tests

00000000

000000

000000

000000

Har du redan ett konto.

Teckna premiumabonnemang

Månad
299
kronor per månad

Ex moms
Registrera med företagsmejl

Mest populär
Helår
274
kronor per månad

Betala 3 289 kr per år
och spara 299 kr

Team

Medlemskap till hela företaget.
Få upp till 50% rabatt>>

Det här får du som medlem

  • Tillgång till allt vårt Premium-innehåll på Realtid.
  • Nyheter, analyser, granskningar och reportage för beslutsfattare.
  • Krönikor, och analyser från ledande profiler.
  • Bli en del av vår community.

Så här fungerar Premium

  • Betala per månad eller år.
  • Säg upp enkelt när du vill.
  • Välj mellan kort, Klarna eller företagsfaktura som betalningsalternativ.
  • Läs fullständiga villkor här.

Frågor?

Annons