Lyxbutiken får exponering värd hundratusentals kronor - helt gratis.
Schutermans Solsidan-bingo
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
ANNONS
Jämför courtage Bauhaus, Lexus/Toyota och Samsung märks bland företagen som betalat för att synas i tv-programmet Solsidan.
Anmäl dig till Teknik, Media och Telekom-nyhetsbrevet som kommer ut på tisdagar
Även lyxbutiken Nathalie Schuterman förekommer flitigt i programmet. Men butiken har inte betalat något för denna exponering, säger de själva till Resumé.
En bra exponering i ett avsnitt är värt åtminstone 400.000 kronor brutto, hävdar Johnnie Åkerström, tv-chef och mediestrateg på Bizkit till Resumé.
Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
Jämför courtage
Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.
Jämför här
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS