Realtid

Schutermans Solsidan-bingo

administrator
administrator
Uppdaterad: 09 feb. 2011Publicerad: 09 feb. 2011

Lyxbutiken får exponering värd hundratusentals kronor - helt gratis.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Bauhaus, Lexus/Toyota och Samsung märks bland företagen som betalat för att synas i tv-programmet Solsidan.

Anmäl dig till Teknik, Media och Telekom-nyhetsbrevet som kommer ut på tisdagar

Även lyxbutiken Nathalie Schuterman förekommer flitigt i programmet. Men butiken har inte betalat något för denna exponering, säger de själva till Resumé.

En bra exponering i ett avsnitt är värt åtminstone 400.000 kronor brutto, hävdar Johnnie Åkerström, tv-chef och mediestrateg på Bizkit till Resumé.

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
Jämför courtage

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.

Jämför här
ANNONS
Spela klippet

Framtidens äldreboenden: Teknik, trygghet och trivsel

Äldreboenden och andra omsorgsfastigheter kommer att spela en allt större roll inom både samhällsstrukturen och fastighetsmarknaden. Med en snabbt åldrande befolkning ökar behovet av innovativa lösningar som möter de komplexa krav som dagens vård och omsorg ställer. Utformningen av framtidens äldreboenden handlar inte bara om praktiska funktioner utan också om att skapa miljöer som främjar […]