Schibsted har köpt samtliga aktier i den nätbaserade elupphandlingstjänsten Kundkraft.
Schibsted köper Kundkraft

administrator
Uppdaterad: 28 juni 2010Publicerad: 28 juni 2010
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
Den norska mediekoncernen Schibsted, som bland annat äger Aftonbladet och Svenska Dagbladet, har köpt samtliga aktier i den nätbaserade elupphandlingstjänsten Kundkraft.
Schibsted blev minoritetsägare i Kundkraft för två år sedan, och har utnyttjat en option i avtalet att bli ensam ägare.
”Förvärvet av Kundkraft kommer ytterligare stärka vår position inom kundnyttiga tjänster på nätet”, skriver Mats Eriksson, vd för Schibsted Tillväxtmedier, i ett pressmeddelande.
Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS
ANNONS





