Hjälper företag nå ut till 90-talister.
Blondinbella blir rådgivare

Mest läst i kategorin
Blondinbella har börjat föreläsa för företag om hur man bäst når ut till 90-talister, skriver Aftonbladet. Och 20-åringen (född 1990) anser sig ha bra koll på målgruppen.
– Vi är runt 900.000 90-talister i Sverige och en tredjedel av dem läser ju min blogg, säger hon till tidningen.
Medan 90-tals-killarna överlag är lata, är tjejerna desto driftigare, anser Isabella Löwengrip. Hon tror att det beror på att pressen inte är så hård på killarna.
Exempelvis är Blondinbella själv författare, föreläsare och kläddesigner.
– Pressen är mycket hårdare på tjejer i dag. Det räcker inte att bara plugga på juristlinjen eller till civilekonom, du ska också ha en lyckad blogg, vara snyggt klädd, ha en egen lägenhet och läsa de rätta modemagasinen.
– Den stressen är jobbig, men den gör också att vi tar oss fram, förklarar hon.

Just nu får du ett riktigt bra pris på Sveriges mest valda hemlarm med brand- och inbrottsskydd. Räkna ut ditt pris och ta del av erbjudandet







