Spara & placeraNyhet För dig som prenumerant

Suitopia: ”Vi är inte rädda att bli kopierade”

”Just nu fokuserar vi på vår nuvarande kapitalanskaffning, men utesluter inte en börsnotering i framtiden,” säger Sofie Abrahamsson, vd på Suitopia. Foto: Pressbild
Publicerad
Uppdaterad
Suitopia, som säljer skräddarsydda kostymer över nätet, siktar på att dra in 6-10 miljoner kronor i en crowdfundingkampanj på Pepins. För Realtid berättar Suitopias vd Sofie Abrahamsson att de ser potential inom flera kundgrupper, bland annat företagssegmentet.

Rikard Jansson

Ni vill satsa på B2B_försäljning med start 2024. Berätta mer om varför ni satsar på företagssegmentet.

– Vi har redan idag flera företag som kunder. Det roliga är att de har hittat oss på samma sätt som våra B2C-kunder – det är alltså bara inbound leads och vi gör ingenting aktivt för att bearbeta dem idag. Bland kunderna återfinns teatrar och operor världen över, men också studentorganisationer och hotell. Det vi ser är att det finns ett stort behov från flera målgrupper som vi idag inte utnyttjar potentialen inom, säger Suitopias vd Sofie Abrahamsson.

tests

00000000

000000

000000

000000

Har du redan ett konto.

Teckna premiumabonnemang

Månad
299
kronor per månad

Ex moms
Registrera med företagsmejl

Mest populär
Helår
274
kronor per månad

Betala 3 289 kr per år
och spara 299 kr

Team

Medlemskap till hela företaget.
Få upp till 50% rabatt>>

Det här får du som medlem

  • Tillgång till allt vårt Premium-innehåll på Realtid.
  • Nyheter, analyser, granskningar och reportage för beslutsfattare.
  • Krönikor, och analyser från ledande profiler.
  • Bli en del av vår community.

Så här fungerar Premium

  • Betala per månad eller år.
  • Säg upp enkelt när du vill.
  • Välj mellan kort, Klarna eller företagsfaktura som betalningsalternativ.
  • Läs fullständiga villkor här.

Frågor?

Annons