Ett nytt kapitell i hållbar städning QLEANTAB vision en egen serie produkter för professionella aktörer

QLEANTAB, en pionjär inom planetvänliga städprodukter, är stolta över att introducera QLEANTAB Vision – den nya professionella städlinjen som sätter hållbarhet i fokus.

QLEANTAB Vision är en innovativ produktserie i tablettform som erbjuder effektiv rengöring, inklusive glasrengöring, köksrengöring och allrengöring. Med enkel dosering, minimerad utbildningsbehov och platsbesparing erbjuder den en bekväm och miljövänlig lösning som även eliminerar användningen av farliga kemikalier.

Denna spännande lansering gör det möjligt för många företag att ta del av och engagera sig i CSR-hållbarhetsinitiativ samt att eliminera användningen av farliga kemikalier. QLEANTAB Vision är skapad speciellt för professionella aktörer som HoReCa, städbolag och fastighetsägare, där höga krav på effektivitet och hållbarhet står i centrum.

Nyckelfunktioner i QLEANTAB Vision städtabletter

• Hög Effektivitet: Våra produkter levererar överlägsna rengöringsresultat på olika ytor, vilket gör dem idealiska för Horeca-branschen där kvalitet är avgörande, säger Philip Lahdo. Tänk hur mycket utsläpp som besparas när man inte behöver transportera vatten.
  • Miljöhänsyn: QLEANTAB Vision är miljövänliga och 100 % biologiskt nedbrytbara. Vi förstår vikten av att minska vår miljöpåverkan och strävar efter att göra städningen hållbar, fortsätter Philip. Det är definitivt bättre att transportera och lagra en 5 grams tablett än att transportera en plastflaska med 500 ml vatten med kemikalier. Det blir en enorm besparing för vår miljö.
  • Säkerhet: Produkterna är säkra att använda även i områden med hög kundtrafik, såsom caféer, restauranger och hotell eller allmänna ytor. De är fria från skadliga kemikalier och är milda mot användare och miljön.

Vi ser fram emot att utforska samarbeten som kommer att gynna både våra partners och slutkunderna inom den närmaste tiden.

"Vi vill göra det enkelt för människor och organisationer att ta ansvar för miljön utan att behöva offra prestanda eller bekvämlighet", säger Philip Lahdo, grundare av QLEANTAB. "Vår produktlinje är enkel att använda, effektiv och helt fri från farliga kemikalier. "