Unknownbetting.se släpper dagliga analyser och tips

Hemsidan Unknownbetting.se trappar upp tempot och släpper nu dagliga analyser och rekar som är baserade på statistik och expertkunskap. Användare kan nu få notiser via e-post så snart nya tips och statistik finns tillgänglig.

Intresset för betting har vuxit dramatiskt bland svenskarna de senaste åren, något som resulterar i att det ständigt dyker upp nya bettingssajter på marknaden. Jakten på den bästa bettingsidan är inte helt enkel och det finns många saker att tänka på för att lyckas med betting. För att göra det enklare att hitta rätt i djungeln har Unknownbetting.se publicerat guider och recensioner av de olika aktörerna. Utöver detta delar spelexperter inom olika områden med sig av högkvalifikativa speltips och rekar som går att ta del av genom notiser via e-post.

• Vi baserar våra speltips och rekar på bland annat statistik och expertkunskap om den aktuella sporten och de olika klubbarna. Det som gör oss så framgångsrika är att vi har full koll på all essentiell statistik för både klubbar och enskilda spelare. Inom betting är kunskap a och o då detta ökar chanserna att betta rätt. En annan stor fördel är att vi har spelexperter inom de största sporterna, vilket således gör att de håller stenkoll på just sin sport, vare sig det handlar om fotboll, ishockey eller basket, säger pressansvarig på Unknownbetting.se.

Betting på olika sporter

Idag finns det massor av olika sporter och sätt att betta på. Utöver att betta pengar på vilket lag som förväntas att vinna en viss match, går det även att spela på antal mål, vem som gör första målet, och mycket mer. Det finns även kombinationsspel, vilket betyder att det går att spela på flertalet matcher i samma vad. Genom att ta hjälp av pålitlig aktör som delar med sig av speltips och rekar blir det enklare att betta rätt.

Presskontakt:

Niklas Kjellander, CEO, info@unknownbetting.se