SparFönster: ” Vi förlänger våra öppettider under högsäsongen ”

Våren och sommaren tillhör de tider på året då flest svenskar renoverar hemmen. Av den anledningen har SparFönster från och med vecka 14 utvidgat sina öppettider på telefonen och chatten. Detta gör att firman kan finnas där för kunderna på det bästa sättet – framförallt på tidpunkter då det passar kunderna bäst.

SparFönster anser att det är oerhört viktigt att kunna erbjuda förstklassig service och att de kan vara tillgängliga för deras kunder när behovet finns där. Många väljer nämligen att sätta igång med sina renoveringsprojekt på kvällar och helger när de är lediga.

”Våra utökade öppettider är en av flera förmåner som vi erbjuder våra kunder och som inga av våra konkurrenter erbjuder. De nya öppettiderna på telefonen och chatten betyder bland annat att vi nu är tillgängliga under helger och utvalda kvällstimmar – vilket innebär att vi kan vara där när våra kunder är lediga och har tid att beställa nya dörrar och fönster”, säger pressansvarig.

Att hitta rätt fönster till huset kan nämligen vara en utmaning med det stora utbudet som finns på marknaden idag. Att köpa nya fönster är ett viktigt val och något man absolut inte skall göra förhastat. SparFönster har ett brett urval av olika fönster till bra priser och där kunder bland annat kan välja mellan fönster i trä, PVC eller trä/aluminium.

Det är viktigt att man hittar rätt typ av fönster och därför är det bra att vara införstådd i vad man har för behov. Är det kanske viktigast att fönsterna är energivänliga och kräver minimalt med underhåll? Då kan PVC fönster vara det bästa alternativet. Är det viktigt att fönsterna håller absolut högsta kvalitet? Då kan kanske trä fönster vara ett bra alternativ.

SparFönster hjälper kunder att hitta rätt typ av fönster som matchar kundens behov både vad gäller utseende och funktion. Bolaget har även en smart prisfunktion på hemsidan som låter kunderna själva kan fylla i mått och specifikationer för att direkt få priset inklusive eventuella rabatter.

SparFönsters nya öppettider och kontaktinformation finns på hemsidan:www.sparfonster.se