QLEANTAB revolutionerar städning med miljövänliga produkter för både proffs och konsumenter

Norrköping-baserade startupen QLEANTAB har utvecklat en unik produktlinje av rengöringsprodukter som inte bara är miljövänliga, utan även lätta att använda och effektiva.  QLEANTAB-produkterna består av små tabletter som löses upp i vatten och skapar en kraftfull och skonsam rengöringslösning.

QLEANTAB har satsat på att utveckla en produktlinje som fungerar lika bra för professionella städtjänster som för privatpersoner som vill ha en miljövänlig och effektiv städprodukt. Produkterna är också särskilt lämpliga för hushåll med husdjur och personer med allergier. QLEANTAB har som mål att minska miljöpåverkan från städning genom att erbjuda ett bättre alternativ. Företaget har nu nått ut till distributörer och grossister, och allt fler företag börjar upptäcka fördelarna med QLEANTAB-produkterna.

"Trots utmanande tider har vi sett en stark efterfrågan på våra produkter och vi är glada över att allt fler företag börjar upptäcka fördelarna med QLEANTAB", säger Philip, grundare av Qleantab. "Vi ser en mycket ljus framtid för företaget och tror att vår produktlinje kommer att fortsätta växa."

"Vi vill göra det enkelt för människor att ta ansvar för miljön utan att behöva offra prestanda eller bekvämlighet", säger Philip, grundare av QLEANTAB. "Vår produktlinje är enkel att använda, effektiv och helt fri från farliga kemikalier."

QLEANTAB har tagit stegen mot en mer hållbar framtid och hoppas på att kunna inspirera fler att göra detsamma. Företaget har som mål att minska miljöpåverkan från städning genom att erbjuda ett bättre alternativ.

"Vi tror att det finns ett stort behov för miljövänliga alternativ inom städbranschen, och vi vill vara en del av lösningen", säger Philip. "Vi hoppas att vår produktlinje kommer att inspirera fler att göra det enkla valet för miljön."

QLEANTAB tror på en mer hållbar framtid och hoppas på att kunna inspirera fler att göra detsamma.

Kontakt: För mer information om QLEANTAB, våra produkter eller vår investering i miljön, var vänlig besök www.qleantab.se, kontakta oss på media@qleantab.com eller ring Philip Lahdo på 0703 81 88 81

Om oss: QLEANTAB AB är ett svenskt företag som tillverkar hållbara produkter för daglig användning vilka gör mindre skada på oss själva och vår planet. År 2022 vann vi bästa nya ekoprodukt på Ecoliving Innovation Awards. Våra produkter finns tillgängliga i Sverige och Skandinavien på qleantab.se