Puffer lanserar hemsida för Wesma Villarenovering AB, takläggare i Stockholm

Wesma Villarenovering AB har anlitat Puffer för att producera och lansera deras nya landningssida takläggare-stockholm.se med fokus på takrenovering och takläggning.

Behovet av välmeriterade och kompetenta hantverkare inom takläggningstjänster i Stockholm är stort. Wesma villarenovering AB har valt att lansera en landningssida med fokus på deras tjänster inom takläggning och gedigna resurser om takvård och takrenovering. Wesma har valt Puffer AB som leverantör av denna landningssida samt marknadsföring av denna. Landningssidan är utformad för att ge information om olika former av takrenoveringar såsom takrenovering, takreparationer, takbesiktning och Wesmas tjänster i och runt Stockholmsområdet.

På landningssidan finner man referenser och bilder på tidigare utförda arbeten från privatpersoner, BRF:er och privata fastighetsägare.

”Att använda de bästa takmaterialen och därmed kunna ge generösa garantier är det som utmärker oss som takläggare och bidrar till de goda referenser vi har byggt upp under åren.”

Att lägga om sitt tak kan ofta bli ett omfattande och kostsamt arbete men i längden blir det lönsamt då man uppnår en högre energieffektivitet i hemmet, speciellt om man väljer tilläggsisolering när taket byts ut. Takläggare Stockholm erbjuder en kostnadsfri besiktning via hemsidan där de bedömer skickat på taket innan offert ställs ut för att inga överraskningar ska uppstå på vägen. Wesma tar sig enbart an ett uppdrag i taget, detta för att säkerställa en god kvalitet och kommunikation med uppdragsgivaren, vidare har Wesma högsta kreditvärdighet hos UC (Guld) samt certifierade av Valuation företagsvärderingar vilket borgar för en robust ekonomi och ett säkert val av entreprenör för deras kunder.

Denna landningssida kompletterar Wesma Villarenoverings befintliga hemsida med fokus på just takläggningar.

Puffer har varit ansvariga för att planera och utveckla denna landningssida med fokus på synlighet för webben. Genom en omfattande analys av sökord har landningssidan byggts ut för att få maximal exponering på dessa och generera nya kontaktytor mellan Wesma Villarenovering AB och slutkund. Landningssidan är optimerad för snabba laddtider och höga poäng i Google Page Speed Insights. Detta pressmeddelande skickas ut via Puffer AB som är en digital marknadsföringsbyrå i Stockholm med fokus på Google Ads, Facebook Ads samt SEO. Läs hela pressmeddelandet här.