Nu finns alla tester samlade på Testjakt.se!

Hur vet du om du ska köpa en viss produkt eller inte? Du kollar på tester och användarrecensioner online förstås. Fast det kan bli ganska tidskrävande att surfa in på varje sajt som har tester eller kundrecensioner. Gidleads AB har nu lanserat lösningen som kommer att spara dig tid och huvudbry!

Testjakt.se är Gidleads hjälpande hand till dig som vill köpa varor och tjänster med eftertanke. Sajten ger dig inte bara nyttig information om produkter. Den visar dig vad tester har kommit fram till och jämför de bästa produkterna med varandra.

Lätt att hitta rätt på Testjakt

Tanken är att du snabbt ska kunna hitta de främsta kandidaterna för ditt köp. Du surfar in och söker efter det som du just nu letar efter. Testjakt.se ger dig en genomgripande artikel som beaktar tester såväl som användarrecensioner online för att visa dig vad som är värt att satsa på.

Istället för att surfa runt och försöka jämföra produkter på svenska och utländska sajter gör Testjakt.se jobbet åt dig. Du kommer att dra nytta av alla information som finns online om varan som du behöver i ett format som är lättläst.

Gidleads AB hjälper dig att fatta beslut

För Gidleads handlar det inte om att tala om för dig vad du ska köpa. Målet med nya Testjakt.se är att hjälpa dig att fatta det bästa beslutet för dig. Med ärliga produkttexter där du kommer att se tydligt hur produkter har klarat sig i tester och vad användare säger om dem kan du bestämma dig.

Det här betyder att den produkt som Testjakt.se listar som nummer ett sett till samlade tester och recensioner kanske inte blir den du väljer. Med utförliga beskrivningar av olika produkter kan du själv komma fram till vad som kommer att passa dina behov bäst. Här väger du också in vad tester och användarrecensioner säger för att känna dig trygg med ditt beslut.

Smart samarbete för bättre finanser

Att få uppriktig hjälp med information om produkter är ett stort plus och något som många kan dra stor nytta av. Gidleads har dock sett till att Testjakt.se ger ett större stöd än så. Testjakt erbjuder även smartare finans med Kredr.com som jämför räntor, billiga lån och samling av lån.

Då det blir nödvändigt kan du se på hur detta samarbete kan ge dig bättre ränta, billigare lån och samlingslån. För större inköp online kan detta vara något att se lite närmre på innan du beställer!

Enkelt att testa Testjakt

Oavsett om du går i tankar om en gungställning till våren eller känner att du letar efter den bästa babyvakten kan du enkelt hitta informationen du söker på Testjakt. Det är bara att surfa in på Testjakt.se och välja kategori eller söka fritt via förstoringsglaset längst upp till höger med eget valt sökord.

Missa inte guiderna med frågor och svar som också kan vara en hjälp då du ska köpa en ny produkt. Du får en massa nyttig information som du kanske inte ens tänkt på och som därmed kan hjälpa dig att välja produkten som kommer att passa dig och din familj allra bäst.

Besök Testjakt.se idag och testa tjänsten som är helt gratis och lika smidig på en mobiltelefon som på en vanlig dator!

Vid frågor om Testjakt eller potentiella samarbeten kontakta David på mailadressen: david@testjakt.se