netProviders startar nytt kontor i Göteborg

netProviders International AB (publ) har som del av sin tillväxtstrategi beslutat att starta upp ett nytt säljkontor i Göteborg där fokus kommer primärt vara emot återförsäljare och större avtalskunder men även emot ett fortsatt utvecklingsarbete av vår digitala plattform. Bolaget befinner sig i en expansiv fas där man under de senaste månaderna beslutat att gå in i ett antal större nordiska länder och för att hantera denna tillväxt så har bolaget valt att etablera ett nytt kontor i Göteborg.

Ett av netProviders mål är att ständigt främja teknikutvecklingen för att kunna göra vår plattform så självständig som möjligt och med en nyetablering i Göteborg nu så hoppas vi även kunna accelerera och realisera utvecklingen genom att samla kompetens och utöka arbetsstyrkan i Göteborg, säger Michaela Holm, VD på netProviders.

Testa tjänsten kostnadsfritt i 30 dagar

Vid nykundsregistrering får du möjligheten att testa tjänsten helt kostnadsfritt i 30 dagar utan att registrera något betalkort. Efter testperioden kan du välja en lösning som passar ditt behov baserat på antal kontakter och den mailvolym du behöver. netProviders erbjuder fyra olika prenumerationsplaner så att du kan välja vilken plan som passar ditt företags förutsättningar. Hos oss kan du välja mellan Standard, Plus, Premium och Enterprise. Vi har inga bindningstider eller uppsägningstider så du kan pausa, avbryta eller byta mellan planer om ditt behov förändras. Läs mer om netProviders på www.netproviders.io.

För ytterligare information kontakta:
Michaela Holm, VD på netProviders International AB (publ)
Mobil: +4670 243 00 94
Email: michaela@netproviders.io

Kort om netProviders International AB (publ)
netProviders är en flexibel och svensk email marknadsförings plattform för B2B & B2C företag med servrar och MTA i Sverige för en säker databashantering. netProviders plattform erbjuder företag att hålla kontakten med sina kunder och leverantörer genom email marknadsföring. Plattformen låter dig skapa och skicka ut moderna och anpassade email kampanjer samt följa upp dem ett smidigt statistikverktyg. Bolaget riktar sig både till svenska och internationella företag och målsättningen är att ta stora marknadsandelar i länderna Sverige, Norge, Danmark, Finland under de kommande 12 månaderna.