Kvalitetsprodukter från Fönster24.com

Fönster24 har ett brett sortiment av kvalitetsprodukter, allt från fönster, dörrar, glas och tillbehör. Produkterna är tillverkade uteslutande i Tyskland och tack vare ett nära samarbete med duktiga och erkända företag med lång erfarenhet kan vi garantera våra produkters kvalitet. Mer information om våra produkter kan du hitta på vår hemsida www.fonster24.com.

Professionell Telefonrådgivning
Har du frågor? Då är du alltid varmt välkommen att kontakta vår hjälpsamma personal, rådgivningen är givetvis kostnadsfri. Berörande allt från fönster, dörrar eller tillbehör, allt för att de ska passa dig, dina behov och ditt hem.

Vi finns anträffbara alla helgfria vardagar mellan klockan 8-17 och svarar på alla typer av frågor gällande produktinformation, beställningar via vår produktkonfigurator, leveranstider, betalningssätt m.m. Det går givetvis bra att mejla till oss också på info@fönster24.com.

Räkna ut priset direkt på nätet med vår produktkonfigurator

Det finns nästan inga gränser när det kommer till vår produktkonfigurator, den kan uppfylla dina önskningar gällande, tillbehör och utrustning till din valda produkt.

Först väljer du enkelt det material som du önskar och sedan typen som du vill ha. Vid sidan av vitt och diverse dekorfärger finns även ett stort urval av RAL färger och lasyrer att välja bland. Konfigurera sedan ditt önskade isolerglas.

Du kan även välja bland 3- glas fönster med U-värden ner till 0,5 W/m2K, bullerdämpande glas med ett värde upp till 42 dB. Kanske vill du även lägga till ett säkerhetsglas (laminerat eller härdat) alternativt ett ornamentglas.

Det finns även möjligt att välja till spröjs (Wiener-, Helima- eller glasdelande spröjs), fönsterhandtag, jalusier samt ytterligare monterings tillbehör – allt tillgängligt direkt på nätet. Och du kommer se direkt vad priset landar på, med alla tillhörande kostnader. Det blir inte enklare!

Snabb och Enkel Hemleverans
Fönster24.com erbjuder även transport av våra produkter, oavsett om det gäller fönster, ytterdörrar, fönsterdörrar, skjutdörrar, tillbehör eller andra underhållsprodukter. De sker det alltid genom en välrenommerad extern partner.

Vilken utav våra fraktpartners det blir, bestäms beroende på vad du beställt. Och alla beställningar med ett ordervärde över 20 000 kr inklusive moms, levereras alltid fraktfritt enligt våra leveransvillkor.

Om fönster24.com

Moderbolaget till fönster24.com är Neuffer Fenster+ Türen GmbH, detta företag grundades redan 1872 i Stuttgart (Tyskland). Neuffer har 142 år lång erfarenhet inom tillverkning och montering av fönster, fönsterdörrar och dörrar i trä, pvc och trä-aluminium samt tillbehör så som spröjs.  2010 var det dags att ta steget till att börja sälja fönster på nätet vilket var starten för dotterbolaget Fensterversand.com. Fensterversand har blivit valt till årets e-handelsföretag i Tyskland och kvalitetsmärkt samt certifierat av Trusted Shops.