Ge din email marknadsföring en skjuts med netProviders digitala marknadsföringstjänst

Marknadsföra produkter och tjänster, hålla kontakten med dina kunder eller skapa nya affärer? Oavsett ditt företags mål så förtjänar din marknadsföring en tidseffektiv, kostnadseffektiv och trygg lösning. Med netProviders flexibla marknadsföringsplattform har det aldrig varit enklare att nå din publik med precision. netProviders plattform skapades för ditt företags integritet och säkerhet så att du kan fokusera på vad som händer härnäst.

Oavsett bransch eller tidigare erfarenhet inom marknadsföring erbjuder netProviders dig en smidig plattform för att hålla kontakten med dina kunder. Med bolagets plattform kan du, och ditt team, enkelt genomföra email utskick till alla era kunder och samarbetspartners. Plattformen erbjuder dig som företagare en säker uppladdning av dina företagskontakter och prenumeranter via våra svenska servrar eftersom du som kund ska kunna känna dig säker och trygg när du använder vår tjänst. Som kund hos netProviders garanterar vi dig att ingen av din data kommer att spridas eller säljas till tredje part, vilket är ett av de viktigaste kraven när man arbetar med informationshantering.

Testa tjänsten kostnadsfritt i 30 dagar

Vid nykundsregistrering får du möjligheten att testa tjänsten helt kostnadsfritt i 30 dagar utan att registrera något betalkort. Efter testperioden kan du välja en lösning som passar ditt behov baserat på antal kontakter och den mailvolym du behöver. netProviders erbjuder fyra olika prenumerationsplaner så att du kan välja vilken plan som passar ditt företags förutsättningar. Hos oss kan du välja mellan Standard, Plus, Premium och Enterprise. Vi har inga bindningstider eller uppsägningstider så du kan pausa, avbryta eller byta mellan planer om ditt behov förändras. Läs mer om netProviders på www.netproviders.io.

För ytterligare information kontakta:
Michaela Holm, VD på netProviders International AB (publ)
Mobil: +4670 243 00 94
Email: michaela@netproviders.io

Kort om netProviders International AB (publ)
netProviders är en flexibel och svensk email marknadsförings plattform för B2B & B2C företag med servrar och MTA i Sverige för en säker databashantering. netProviders plattform erbjuder företag att hålla kontakten med sina kunder och leverantörer genom email marknadsföring. Plattformen låter dig skapa och skicka ut moderna och anpassade email kampanjer samt följa upp dem ett smidigt statistikverktyg. Bolaget riktar sig både till svenska och internationella företag och målsättningen är att ta stora marknadsandelar i länderna Sverige, Norge, Danmark, Finland under de kommande 12 månaderna.