Klarna lanserar kampanj med Paris Hilton

Taggar i artikeln

Klarna Paris Hilton
Publicerad
Uppdaterad

Klarna lanserar en ny global kampanj med Paris Hilton i huvudrollen. I en serie filmer reagerar Paris Hilton på Klarnas flexibla betalningslösningar och smarta shoppingappfunktioner med hennes senaste catchphrase, ”That’s Smoooth”.

Realtid.se

–Paris Hilton är banbrytande inom mode, teknik och business – områden nära besläktade med Klarna. Hennes förmåga att ligga steget före trender, hennes shoppingprofil och det faktum att våra kunder har vuxit upp med henne gjorde Paris till den perfekta personen att samarbeta med för den här kampanjen, säger David Sandström, global marknadschef på Klarna i en skriftlig kommentar.

”That’s Smoooth”-filmerna är regisserade av den ukrainska Grammy-nominerade Tanu Muino, mest känd för sitt arbete med artisterna Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X och Lizzo.

Utöver filmerna och stillbilderna ingår i kampanjen en serie evenemang, innehåll och samarbeten som utforskar hur dessa Klarna-funktioner har bidragit till utvecklingen av shopping sedan början av 00-talet.

Annons

Filmerna lanseras globalt den 27 februari och kommer att synas i sociala medier, digitala kanaler, broadcast och OOH-plattformar fram till mars på utvalda marknader.

Annons