Bank

Danske Bank effektiviserar rådgivningsmöten

Befintliga och blivande kunder hos Danske Bank får nu möjlighet att boka ett digitalt rådgivningsmöte med bankens rådgivare.

Uppdaterad 2018-05-15
Publicerad 2018-05-15

I takt med den ökade digitaliseringen ökar också bankkundernas behov av digitala tjänster, därför lanserar Danske Bank en mötesbokningstjänst på webben. Där kommer både befintliga och blivande kunder ha möjlighet att boka ett digitalt rådgivningsmöte med någon av bankens rådgivare.

- Digitala rådgivningsmöten, eller e-möten, har många fördelar - det är både miljösmart och tidseffektivt. Redan idag väljer många av våra kunder att träffa oss digitalt.  Mer än vart fjärde möte är ett e-möte och nu kommer ännu fler att kunna göra det miljösmarta valet och boka ett e-möte, säger Anneli Adler, affärsområdeschef på Danske Bank Sverige, i ett pressmeddelande.   

Platsannonser

Här är finansbolagen och advokatbyråerna som har fått mest i coronastöd
118 miljoner fördelades i branschen. Läs kommentarerna från de som fick mest.

Logga in